c_300_250_16777215_10_images_11745.jpg

 

ترکمن سسی - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: همانطور که سالها شعارهای کاهش جمعیتی در کشور تبلیغ می‌شد امروز باید جوانی جمعیت در اولویت تبلیغ باشد تا ضرورت فرزندآوری در اذهان مردم نهادینه شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رضا اصالتی امروز درجلسه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به اهمیت موضوع جوانی جمعیت در کشور اظهار داشت: با توجه به آمارهای جمعیتی اعلامی از سوی ثبت احوال ، روند کاهش نرخ رشد جمعیت زنگ خطری برای نسل های آینده است.
 وی با بیان اینکه قوانین جمعیتی نباید مغایر با اهداف جمعیتی باشد افزود: تناقضات قوانین توسط ادارات به فرمانداری اعلام شود.
اصالتی همچنین بر لزوم توجه به موضوع جوانی جمعیت و توجه به شاخص های تخصصی ارزیابی نهادهای متولی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اطلاع رسانی جایزه ملی جوانی جمعیت ، برنامه های مداخله جمعیتی دستگاههای اجرایی ، برنامه‌ تحول راهبردی جمعیت و برنامه متناظر بوم فرهنگی اجتماعی تاکید کرد.

وی اولویت های برنامه اقدام در شهرستان گنبدکاووس را برگزاری نشست های اندیشه ورزی با موضوع جوانی جمعیت در دانشگاهها، معرفی مسئول جمعیت ادارات و بخشداریها، اعلام فهرست مجردین به فرمانداری و برگزاری کارگاه آموزشی مجردین ادارات برشمرد.

اصالی خاطر نشان کرد: خانه جوان در آینده ای نزدیک در گنبدکاووس افتتاح می شود و یکی از کارکردها تبدیل آن خانه به جبهه مردمی جوانی جمعیت و پایگاه جوانی جمعیت است.
وی بر لزوم بهره‌مندی بانوان ادارات از ساعت ورزش در  سالن نقی پناهی و اجرای قانون حمایت از مادران کارمند دارای فرزند زیر ۶ سال توسط ادارات تاکید کرد و اضافه کرد: برگزاری همایش توسط مرکز بهداشت و آموزش و پرورش ، دانشگاههای گنبدکاووس پیام نور ، آزاداسلامی در هفته جمعیت از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر