c_300_250_16777215_10_images_11480.jpg

 


ترکمن سسی - طواق ندیمی هنرمند موسیقی کلاسیک ترکمنی و نوازندگی آکاردیون و ارگ، در آستانه عید فطر، روز پنج شنبه ۳۱ فروردین در اثر عارضه ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.



محمود غریب آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: "استاد طواق ندیمی"  در نوازندگی آکاردئون و ارگ مهارت خاصی داشت و در اکثر اجراهای دو دهه اخیر "استاد آنه بردی وجدانی" که از هنرمندان مطرح "دوتار" کشور است او را همراهی می‌کرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، درگذشت این هنرمند برجسته گنبدی را به جامعه هنری گلستان تسلیت گفت و افزود: "استاد ندیمی" در مراسم‌های مختلف ترکمن صحرا و جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی حضور داشت و چندین مقام برتر هنری در کارنامه دارد.

وی تصریح کرد: این هنرمند فقید با تلاش بی وقفه و پشتکار خود لحظات خاطره انگیزی برای جامعه هنری ترکمن صحرا رقم زده است که در برگ زرین سوابق وی ثبت و ماندگار است.

پیکر هنرمند فقید طواق ندیمی، روز جمعه اول اردیبهشت ۱۴۰۲ بعد از اقامه نماز جمعه از مصلای بزرگ اهل سنت گنبدکاووس بر روی دستان مردم هنردوست گنبدکاووس تشییع و در آرامستان مسلمین در آق قایه به خاک سپرده شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر