c_300_250_16777215_10_images_11000.jpg

 

 

ترکمن سسی - فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی علی آبادکتول افرادی که اراضی ملی به ارزش 200 میلیارد ریال در منطقه جنگلی و گردشگری را تصرف کرده بودند شناسایی شدند.

 

سردار "سعید دادگر " امروز شنبه 5 فروردین 1402 در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشرییح جزئیات این خبراظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی ، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداري صورت پذيرفته مشخص شد بیش از 5 هزارو 120متر مربع  از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است.


فرمانده انتظامی گلستان با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی از اولويت هاي ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، تصريح کرد: در اين راستا زمین مورد نظر رفع تصرف و همچنین 2 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.


سرذار دادگر در پایان خاطر نشان کرد : ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان بیش از 200میلیارد ریال برآورد شده است .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر