c_300_250_16777215_10_images_10930.jpg

 

 

ترکمن سسی - سرهنگ "کامران یادگاری" در برنامه رادیویی "روزنه" اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال، ضرورت دارد شهروندان توصیه های پلیس را جدی گرفته تا مبادا گرفتار آسیب و جراحت شوند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گلستان گفت: با نزدیک شدن به روزهای آخر سال همواره شاهد حوادثی ناگوار در این خصوص هستیم و لازم است موارد ذیل را مد نظر قرار داده و از آسیب های آن، خود و خانواده را محافظت کنیم:
-استفاده از مواد آتش بازي هرگز به طور کامل ايمن نيست، حتي در صورتي که کاملاً مراقبت صورت گيرد.
-حوادث نه تنها ممکن است براي کساني که از مواد آتش زا استفاده مي کنند به وجود آيد، بلکه براي کساني که اين مواد را درست مي کنند نيز ممکن است اتفاق بيفتد.
-کليه موادي که در نارنجک، ترقه، منور و ساير مواد آتش زا و محترقه استفاده مي شوند، از مواد منفجره و آتش زا هستند که ماده اي خطرناک است و صدمات جبران ناپذيري را به دنبال خواهد داشت.
-اين مواد خاصيت انفجاري و آتش زایي به خودی خود را دارند لذا از نگهداري آنها حتي به مقادير بسيار کم در منازل، زيرزمين، محل کار و... جداً خودداري کنيد.
-از حمل مواد محترقه و آتش زا و انفجاري حتي به مقادير بسيار کم، در جيب لباس و کيف خودداري کنيد.
-کودکان و نوجوانان از اقشار آسيب پذير هستند ،استفاده از اين مواد توسط آنان خطرات جدي به همراه داشته، سلامت آنان را به خطر انداخته و در برخی موارد مرگ را به دنبال خواهد داشت.
-هيچگاه مواد آتش بازي (منفجره و محترقه) را در ظروف شيشه اي يا فلزي قرار ندهيد، زيرا در صورت انفجار ذرات شيشه يا فلز، به اطراف پرتاپ شده و سبب صدمات و خطرات جاني خواهد شد.
-از حضور در تجمعاتی که در آن از مواد آتش زا استفاده می شود جدا پرهیز کنید.

دیدگاه‌ها  

0 #1 کوشا 1401-12-20 23:22
نوجوانان ذاتا پرانرژی و دنبال شادی و هیجان هستند. اگر این انرژی با فکر و اندیشه ترکیب بشه بهتر از هرترکیبی است.نه مخرب بلکه بسیار سازنده و آینده ساز. جوانان عاقل تجربه را تجربه نمی کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر