c_300_250_16777215_10_images_4408306.jpg

 

 
ترکمن سسی - دبیر شورای فضای مجازی گلستان با تاکید بر اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمن باورهای جامعه را هدف گرفته است، گفت: راهبرد دشمن در شرایط حساس فعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ایجاد اختلاف‌، یاس و ناامیدی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا حسینی روز دوشنبه در نشست گروه خبری فجر استان با اشاره به مسوولیت سنگین خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای با دشمن اظهارداشت: خبرنگاران رسانه‌های این استان با ظرفیتی که در اختیار دارند دستاورد انقلاب را به صورت مقایسه ای با قبل از پیروزی برای مردم بازگو کنند.
وی بر لزوم یکپارچه‌سازی کاربران شبکه‌های داخلی در یک پوسته تاکید کرد و افزود: امروز باید از ظرفیت رسانه‌ها در معرفی پیشرفت‌های کشاورزی، نظامی، علمی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، سبک زندگی و غیره منطقه بیشتر استفاده شود.
وی از انتشار ۲۰۰ عکس نوشته از دستاوردهای دولت در یک سال گذشته خبر داد و ادامه داد: هدفگذاری دشمن علیه کشورمان با شیوه نوین از طریق فضای مجازی با ایجاد ناامیدی نزد جوانان، ایجاد نفرت در اقشار مختلف جامعه و غیره بوده که باید هوشیار باشیم تا با امیدافرینی این توطئه دشمن هم خنثی شود.
رییس کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان پاسخگویی به شبهه‌ها، تولید محتوا در قالب های مختلف گرافیک، اینفوگرافی، تشویق مردم به مراسم ها به ویژه حضور پرشور تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمتربن اولویت های کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان برشمرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ برنامه‌ تولید محتوا توسط این کمیته ویژه دهه فجر انجام شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر