c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-01-23_21-49-01.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، بابیان اینکه اعتماد شهروندان به خانه های فرهنگ وظیفه ما را سنگین تر می کند، اظهار کرد: تلاش برای ایجاد کارآفرینی یکی از اولویت های خانه های فرهنگ است.


کریم علمی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن در مراسم تجلیل از بانوان خانه فرهنگ اندیشه گفت: بانوان عضو مهمی از جامعه هستند و مانند مردان در مسائل اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی می کنند و حضور زنان در صحنه‌های اجتماعی یک فرصت است.
وی افزود: تاریخ اسلام نیز شاهد این معنا است که زنان مسلمان از صدر اسلام همواره، فعالانه در جامعه حضور داشته و در کنار مردان نقش مهمی را ایفاء کرده¬اند.  
علمی، با بیان اینکه در دین اسلام، نهاد خانواده هسته اصلی جامعه به¬شمار می‌رود و سلامت و ارتقای جامعه در گرو خانواده‌های سالم، پویا و آرام دانسته می‌شود، گفت: در همین راستا، زن به جهت توانایی‌های طبیعی و فطری‌اش محور اصلی خانواده محسوب می‌شود و جایگاه خاصی در امر تولید و تربیت نسل‌های آینده دارد.
وی با بیان اینکه لازم است تا خانه‌های فرهنگ متناسب با نیاز روز جامعه اقدام به برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی کنند، گفت: آموزش موجب می شود افراد به نیروی انسانی مولدتری تبدیل شوند و بازدهی کار ایشان افزایش یابد و در نتیجه نرخ مشارکت آنان در فعالیت­های اجتماعی و اقتصادی افزایش پیدا می کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تقویت امید به آینده برای نسل نوجوان تاکید کرد و افزود: خانه های فرهنگ باید در زمینه آموزش به نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی توجه ویژه ای داشته باشد.   
علمی با تأکید بر ظرفیت خانه‌های فرهنگ، آنها را بازوان توانمند سازمان و شهرداری دانست و اظهار کرد: نخستین هدف خانه‌های فرهنگ باید خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد و سازمان در تلاش است تا برنامه‌های خود را از نظر کمیّت و کیفیت ارتقا ببخشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با بیان اینکه این سازمان از طرح‌ها و ایده‌های نو و خلاقانه در جهت کیفی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استقبال می‌کند، افزود: بحث فرزندپروری و تحکیم بنیان خانواده و همچنین پیشگیری از اعتیاد از جمله طرح‌های حوزه اجتماعی سازمان است که با محوریت خانه‌های فرهنگ در حال اجراست.
وی بر لزوم برگزاری جلسات دوسویه مربیان و هنرجویان خانه های فرهنگ هم اشاره کرد و گفت: نحوه آموزش و برخوردهای اخلاقی مربیان در آینده نسل جوان تاثیرگذار است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر