c_300_250_16777215_10_images_10592.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان هشدار داد: مصرف گاز استان بسیار بالاست ، مردم صرفه جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز گلستان صبح امروز جمعه  23 دی ماه ، در بیست و هشتمین جلسه کارگروه قرار گاه مدیریت بحران گاز استان که با حضور مدیران ستادی و ادارات گازرسانی که به صورت ویدئو کنفرانس جلسه  را همراهی می کردند برگزار شد به بالا بودن حجم مصرف گاز استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و  از همراهی هم استانی های عزیز درکمک به عبور از بحران احتمالی افت فشار گازخبر داد.
وی افزود:حجم گاز استان در شبانه روز گذشته به 16 میلیون متر مکعب رسیده که در مقایسه با یک روز قبل 500 هزار متر مکعب افزایش داشته است و این امر نیاز به توجه و عزم جدی هموطنان داشته تا یک بار دیگر خادمین خود را در شرکت گاز یاری رسانند.
 طالبی ادامه داد: با وجود اینکه روز گذشته هوا مساعد بود ولی هوا بسیار سرد و سوزناک بوده است و این امر باعث افزایش مصرف نسبت به روز گذشته شده و پیش بینی می کنیم مصرف 24 ساعت آینده نیز بالا رود و احتمال افت فشار گاز در برخی از مناطق استان قوت بگیرد.
وی افزود: با وجود اینکه اولویت مصرف گاز بخش خانگی و تجاری است و با وجود امصرف بهینه گازینکه گاز تمامی ادارات ، صنایع و حتی جایگاه های سوخت سی ان جی استان نیز قطع شد ولی میزان  مصرف کماکان بالاست لذا به منظور جلوگیری از احتمال افت فشار گاز همراهی  مشترکین بخش های خانگی و تجاری  بسیار مهم و تاثیر گذار است .
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان  ضمن تشکر از حسن توجه مشترکان با دیگر یادآورشد: مشترکین محترم با انجام چند کار ساده می توانند ازاحتمال افت فشار گاز استان جلوگیری کنند که می توان به پوشیدن لباس گرم و مناسب در منزل، کم کردن حداقل یک درجه از دمای محیط که 6 درصد مصرف گاز را کاهش می دهد ، مسدود کردن روزنه‌های ورود هوای سرد با در نظر گرفتن هوای موردنیاز برای سوخت وسایل گازسوز، تنظیم دمای رفاه اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتی‌گراد،استفاده از پرده ضخیم و خاموش کردن وسایل گرمایشی هنگام خروج از منزل شد.
علی طالبی موارد دیگری که درزمینه صرفه‌جویی درمصرف گاز بسیار مؤثرند را کم کردن درجه موتورخانه‌ها و آبگرمکن های مخزنی، بستن شیر شوفاژ اتاق‌هایی که مورد استفاده قرار نمی گیرند و همچنین بسته نگهداشتن درب اطاق های خالی و خاموش کردن بخاری موجود درآن ،تنظیم دمای آبگرمکن بین 50 تا 60 درجه ،عدم استفاده از شومینه جهت گرم کردن خانه و موارد مرتبط دیگر عنوان نمود

دیدگاه‌ها  

0 #1 آق آتابای 1401-10-25 18:48
نارنجی سوختن وسایل گاز سوز ( آبی نسوختن ) یکی از نشانه های افت فشار گاز است. بله بسته نگه داشتن درب اتاق های خالی موجب دمای مناسب سایر اتاق ها می شود و خیلی به صرفه جویی در مصرف گاز کمک می کند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر