c_300_250_16777215_10_images_10574.jpg

 

ترکمن سسی - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان گفت: با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اغلب مناطق استان شاهد بارش نزولات آسمانی بود که بیشترین برف به مقدار ۲۰ سانتی‌متر در منطقه کوهستانی شاهکوه بارید.


محمود محمدقلی‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نتیجه فعالیت این سامانه بارشی از دیشب تا صبح امروز، ارتفاعات گلستان از جمله در گرگان، کردکوی و رامیان شاهد بارش برف بود.
وی افزود: در نتیجه فعالیت این سامانه ساکنان مراوه‌تپه سرمای منفی سه درجه را تجربه کردند و در عین حال کلاله با هشت درجه گرمترین شهر گلستان بود.
محمد قلی پور پیش‌بینی کرد: تا پایان وقت امروز، سامانه بارشی به تدریج از گلستان خارج خواهد شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با پدیده مه است.
رییس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گلستان همچنین گفت: هوای سرد و یخبندان تا پایان هفته در استان ماندگار خواهد بود.
استان گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی، ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی دارد.
به دلیل ورود موج سرما و کاهش شدید دما و مدیریت در مصرف گاز، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از امروز به مدت سه روز تعطیل است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر