c_300_250_16777215_10_images_10530.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: ۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در هفته دولت افتتاح شد و در دهه مبارک فجر نیز ۱۰ پروژه نیمه تمام دیگر تکمیل و بهره برداری خواهند شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه، در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان ضمن تقدیر از تلاش فرزندان استان در مسیر رشد و اعتلای گلستان تصریح کرد: امکانات استان اعم از سالن های ورزشی و امکانات سخت افزاری جهت تمرین و استفاده ورزشکاران گلستانی تیم های ملی در اختیار آنها قرار دارد تا بتوانند افتخار آفرینی های لازم را داشته باشد.
وی افزود: اعتبارات ورزشی استان در سال مالی اخیر به نسبت مشابه سال قبل ۳ برابر شده است.
استاندار گلستان گفت: رفع مشکلات زیرساختی ورزش قهرمانی مورد توجه است و در سفر ریاست جمهور به گلستان نیز ۲۱۸ میلیارد تومان مصوبه اخذ شده است.
به گفته استاندار گلستان تا کنون اقدامات جذب و استخدام تعداد قابل توجهی از قهرمانان ورزشی انجام شده و در صورت احراز شرایط قهرمانان مسیر جذب با قدرت ادامه دارد.
زنگانه خاطر نشان کرد: برای سالن ۶ هزار نفری که بیش از ۱۰ سال بلاتکلیف مانده ، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده و مقرر گردیده به جای ۳ سال در طول ۲ سال احداث گردد.
وی افزود: ورزشکاران جوان و نوجوان استان به عنوان الگوهای نسل جوان محسوب می شوند و فرزندان استان نقش ویژه ای در تبیین اقدامات و خدمات دارند.
استاندار گلستان تاکید کرد: عملکرد فرزندان استان در حوزه ورزش افتخار آفرین است و علی رغم محدودیت ها و کمبود امکانات ، گلستان یکی از استان های قدرتمند در زمینه ورزش است .
وی گفت: ارتقا ظرفیت های تجاری و اقتصادی استان منجر به تقویت ورزش نیز می شود و بر همین مبنا مدیریت استان با تلاش شبانه روزی در مسیر ارتقا درآمد سرانه مردم گلستان به میانگین ملی در سال ۱۴۰۴ می کوشد.

آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان گلستان عصر پنج شنبه یکم دی در ساختمان استانداری گلستان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر