c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-11-15_10-04-56.jpg

 


ترکمن سسی - فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای به باشگاه های حاضر در لیگ برتر، برای استاندارد سازی سالن های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال یا محرومیت از میزبانی مسابقات دور برگشت هشدار داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، سیدمیلاد نقوی دبیرکل فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۲۳ آبان در نامه ای خطاب به مدیران عامل باشگاه های فرهنگی ورزشی حاضر در لیگ برتر والیبال، از آنها خواسته است تا ۲۵ آبان ماه گزارش اقدام انجام شده برای استاندارد سازی سالن های محل برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال ارسال نمایند.

طی این مکاتبه به باشگاه ها اعلام شده در غیر این صورت این تیم ها از میزبانی محروم و بازی های دور برگشت آنها در تهران ( سالن فدراسیون یا خانه والیبال) یا یزد یا ارکان یا ارومیه برگزار می شود.

فدراسیون والیبال مهرماه امسال به تیم های حاضر در لیگ برتر مهلت داده بود تا پایان دور رفت مسابقات ، سالن های خود را استاندارد سازی بکنند.

🛑 کف پوش سالن والیبال گنبد هنوز استاندارد نیست!

جمال الدین واحدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس پیش تر از ضرورت تامین و نصب کف پوش استاندار گرفلور فرانسه برای سالن المپیک گنبدکاووس خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: در صورتی که این کار انجام نشود براساس اعلام فدراسیون والیبال ، گنبدی ها از میزبانی بازی های لیگ برتر والیبال محروم و تیم گنبدی باید در تهران و شهرهای دیگر مسابقات خود را برگزار کند.

براساس برآورد کارشناسان ، برای انجام کف پوش استاندارد سالن المپیک گنبدکاووس حدود دو میلیارد تومان اعتبار لازم است.

هرچند این روزها بنابه شرایطی تماشاگران گنبدی از حمایت و پشتیبانی تیم شهر خود محروم هستند اما به هرحال محرومیت از میزبانی بازی ها به دلیل عدم وجود کف پوش استاندارد برای تماشاگران سخت است.

گزارش از: رحمان رحیمی سعید

دیدگاه‌ها  

0 #1 هوادار گنبدی 1401-08-26 18:27
آیا واقعا ۲ میلیارد برای والیبال صحرا رقم بزرگی هست؟ به هرحال باید اینکار انجام بشه و تا شرایط برای همراهی هواداران مهیا بشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر