c_300_250_16777215_10_images_10333.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در دولت انقلابی، مردم ولی‌نعمتان ما هستند و امروز برای رسیدن به دولت انقلابی باید برای مردم و بویژه نسل جوان و دانش آموزی احترام قائل شویم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مهدی دهرویه امروز در جلسه با کارکنان حوزه فرماندار با بیان این مطلب افزود: این مهم میسر نیست مگر اینکه در دستگاه ما باندها و جریانات سیاسی و اقتصادی جایی نداشته باشند.
دهرویه با اشاره به انتصابات اخیر در فرمانداری ویژه گنبدکاووس ادامه داد: مردم از ما تقاضای تغییر و تحول دارند و ما به مدیری احتیاج داریم که با اتکاء به تخصص و رویکرد عادلانه بر اساس شاخصه های شایسته سالاری گزینش شده باشد و وامدار افرادی خاص نباشد.
وی معیار انتصاب مدیران در دولت انقلابی را شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: انتظار داریم مدیران شهرستان هم بدون سفارش گروه، ستاد یا جریان خاصی در یک فرایند منطقی و براساس شاخصه های تخصصی و انقلابی انتخاب شوند و تعامل مناسب با نهاد حاکمیتی داشته باشند.
دهرویه تصریح کرد: مسئولان باید رویکردی موافق با آرمانهای نظام داشته باشد و با رعایت سلسله مراتب بدانند که سیستم برای برپایی عدالت پای کار آمده نه آنکه خود مانعی برای برقراری عدالت شوند البته مبارزه با فساد و تبعیض هزینه بر است اما چه افتخاری بالاتر از این که با فساد و بی عدالتی مبارزه کنیم.
وی با بیان اینکه انتصابات جدید باید به ابزار بهتر خدمت به مردم تبدیل شود وظیفه مدیران را اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض دانست و تصریح کرد: ما کارگزار نظام اسلامی هستیم و باید به این نکته بیندیشیم که آیا توانایی وتخصص وتعهد قبول مسئولیت را داریم و قادریم در مجموعه خود همانند مسئولان انقلابی شهیدان رجایی وباهنر رفتار کنیم یا خیر؟!
فرماندار ویژه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: عملکرد درست مسئولان مردم را به نظام امیدوار می کند، مدیران باید بدانند که در دولت انقلابی قرار دارند و براساس آن رویکرد خدمت صادقانه را انتخاب کرده و در تعامل مستقیم با نهاد حاکمیتی به پیشبرد اهداف کمک کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 پارسه 1401-08-18 07:39
همه ادارات و تشکیلات برای خدمت به مردم هستند. بزرگان دینی هم ارزش و اهمیت سمت ها و مسئولیت ها را برای خدمت به مردم می دانند. اساسا در یک جامعه مردم سالار همه مسئولان هدفی جز خدمت به مردم ندارند اگر آنها منتخب مردم باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر