c_300_250_16777215_10_images_3293982.jpg



گرگان :ترکمن سسی - رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بعد از ۱۰ ماه فراز و فرود، مرکز آنژیوگرافی تنها بیمارستان تخصصی قلب گلستان راه اندازی شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهارکرد: با پیگیری دادگستری مرکز آنژیوگرافی کردکوی که از ۱۰ ماه پیش تاکنون تعطیل بود از امروز دوباره خدمات دهی مستمر به بیماران را از سر گرفت.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از سال گذشته این مرکز به علت یکسری مشکلات تعطیل بود و چند باری هم که راه اندازی شد، به صورت پاره وقت و محدود به بیماران خدمات ارائه می داد که با درخواست مردم، دستگاه قضایی برای حل مشکل ورود کرد.
آسیابی افزود: در آخرین مهلتی که دادگستری برای راه اندازی این مرکز تعیین کرده بود، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در دادگستری، قول داد حداکثر تا پایان مهر تشریفات مربوط به راه اندازی این مرکز را انجام دهد و مقدمات برای راه اندازی دوباره آن را فراهم کند.
وی افزود: امروز همراه با دادستان مرکز استان برای اطمینان از راه اندازی مرکز آنژیوگرافی کردکوی به بیمارستان قلب این شهرستان رفتیم و خوشبختانه ارائه خدمات درمانی به بیماران در این مرکز از سر گرفته شده است.
گفتنی است دستگاه آنژیوگرافی این بیمارستان که در یکی از استان های دیگر توقیف شده بود پارسال با پیگیری دادگستری وارد استان شد.
بیمارستان امیر المومنین (ع) کردکوی تنها بیمارستان تخصصی قلب استان گلستان است.
پیش تر مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس در شرق استان هم با پیگیری ها دادگستری، راه اندازی شده بود.

 

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر