c_300_250_16777215_10_images_10137.jpg

 

 

ترکمن سسی - دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد مهلت ارسال آثار بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا روز شنبه ۹ مهر تمدید شد.


بنا به اعلام روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، اواسط هفته گذشته آخرین مهلت ارسال اثر متقاضیان شرکت در جشنواره چهل و یکم تئاتر بین‌المللی فجر بود که این مهلت با درخواست برخی گروه‌های تئاتری تمدید شد.
دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ضمن اعلام استقبال خوب هنرمندان تئاتر از این دوره جشنواره و ارسال قابل توجه آثار تاکنون و عدم امکان ارسال آثار توسط برخی ازعلاقه‌مندان در چند روز گذشته، مهلت ارسال اثر را تمدید کرد.
هنرمندانی که تاکنون موفق به بارگذاری نمایشنامه‌ها و ثبت اطلاعات خود در کارتابل جشنواره نشده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به جمع تئاتر فجر چهل و یکم بپیوندند.
علاقه‌مندانی که امکان ثبت اطلاعات خود در پیشخوان تارنمای جشنواره را ندارند، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 9 مهر با در دست داشتن 3 نسخه چاپی و یک نسخه فایل word نمایشنامه خود روی CD به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان رازی، کوچه مهبد، پلاک 10 مراجعه و تحویل دهند.
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری کوروش زارعی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر