c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-06-09_15-53-47.jpg

 


ترکمن سسی - همزمان با آغاز فصل برداشت محصول گندم، مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری و تعاون روستایی گلستان با هدف تسهیل در روند دریافت گندم از گندمکاران از چند مرکز خرید تضمینی گندم بازدید کردند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، در این بازدیدها که از شرکت های حوزه عمل تعاون روستایی شهرستان های علی آباد کتول، کردکوی، مزرعه کتول و پیوند مهر و نیز روستاهای نامن، دنگلان، نودیجه، لمسک و کفشگیری صورت گرفت، محب حسینی و صالح المومنین ضمن بررسی میدانی فرآیند خرید گندم از کشاورزان، مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و تصمیمات لازم برای تسهیل در روند خرید این محصول از کشاورزان را اتخاذ کردند.

محب حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هدف از این بازدید را ایجاد تعادل در نظام تولید، حمایت از کشاورزان، تقویت تولید داخلی و حذف واسطه ها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان عنوان کرد.

صالح المومنین مدیر تعاون روستایی گلستان نیز ضمن اعلام آمادگی شرکت های تعاونی روستایی استان برای دریافت محصول گندم، از کشاورزان خواست از تحویل گندم خود به واسطه ها خودداری نموده و محصول را فقط به مراکز معتبر تحویل نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر