c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-04-19_10-13-05.jpg

 



ترکمن سسی - جلال ایری نماینده مردم غرب گلستان در پیامی به حرف و حدیث های منتشر شده در فضای مجازی با موضوع دخالت های وی در عزل و نصب مدیران پاسخ داد.



امروز یک صفحه اینستاگرامی از دخالت و اعمال فشار جلال ایری در انتخاب مدیرکل آتی راه و شهرسازی خبر داده بود اما نماینده غرب گلستان با انتشار این پیام به شایعات فضای مجازی واکنش نشان داد.

بسمه تعالی

 در چند روز اخیر ، مطالبی ( احتمالا با اغراض خاص ) در خصوص دخالت اینجانب در عزل و نصب مدیران ، در بعضی مجامع و فضای مجازی منتشر شده که ممکن است اذهان و افکار عمومی را مشوش نموده و موجب بروز  نگرانی ها و  ذهنیت هایی شده باشد.

با اذعان به شرایط حساس کشور و استان و لزوم پرهیز از حواشی و پرداختن به مشکلات اساسی و تمرکز بر وحدت و همدلی بخش های مختلف تقنین ، اجرا و قضا با هدف ارتقاء سطح خدمات شایسته و بایسته به مردم شریف ، اعلام می دارم که؛ انتخاب یا برکناری مدیران  رده های مختلف دستگاه اجرایی ، حق دولت و مدیران سطوح مختلف آن و نظارت بر عملکرد آنان نیز به عهده نمایندگان مجلس است.

 لذا هرگونه دخالت خود در عزل و نصب مدیران را تکذیب نموده ، به عنوان وکیل و معتمد مردم شریف ، در هر موردی که طرف مشورت مدیران قرار گرفته  و اعلام نظر کرده ام‌ نیز ، صرفا از باب تعاملات عادی و مرسوم فیمابین نماینده مجلس با مدیران دستگاههای اجرایی بوده و اعمال یا عدم اعمال نظر مشورتی را نیز ، حق مدیران مشورت گیرنده می دانم .

 بدیهیست بایستی ، فرمایشات مقام عظمای ولایت و مرجعیت و امام المسلمین ، در هر موضوعی ،  فصل الخطاب و نصب العین اینجانب و همگان باشد.

عبدالجلال ایری
نماینده مردم شریف شهرستان های
کردکوی ، ترکمن ، بندرگز و گمیشان
در مجلس شورای اسلامی



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر