c_300_250_16777215_10_images_90003.jpg

 

ترکمن سسی - زمزمه های سفر رئیس جمهور به گلستان از اوایل زمستان شنیده می شد و این بار گفته می شود آخر هفته جاری رییسی به گلستان سفر کند.



انجام این سفرها فرصت مناسبی است تا هیات دولت از نزدیک با مسائل و مشکلات و مطالبات اولویت دار مردم و ظرفیت‌های اقتصادی منطقه آشنا شوند. قطعا این شناخت و اطلاعات و آمارها مبنای بسیاری از تصمیم ها خواهد بود تا در مسیر ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم گام برداشته شود.

البته طی این سالها مدیران ارشد استان موضوعات اولویت دار و مطالبات اساسی گلستان را مواردی چون احیای خلیج گرگان، حل مشکل آب ، تکمیل و بهره برداری از سدها، راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون ، حل مشکل سهامداران پتروشیمی و تکمیل طرحهای نیمه تمام و .... عنوان کرده اند.

ممکن است ساکنان هر منطقه ای از استان مطالبات و مواردی را مدنظر داشته باشند که شاید در اولویت بندی ها جابجا شود و رسیدگی به آنها قید فوریت بخورد.

امید که این سفر فرصت خوبی برای انعکاس موضوعات مورد مطالبه مردم و توجه و رسیدگی فوری به آنها باشد تا باری از دوش مردم شریف استان برداشته شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر