c_300_250_16777215_10_images_84040.jpg

 

بندرترکمن : ترکمن سسی - آخوند کر گفت: امروز لازم است در پی تقویت وحدت باشیم زیرا باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

 


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند عبدالرحمان کر در نشست بصیرتی “پیامبر اعظم (ص)، رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی” در مسجد قبا بندر ترکمن ضمن تبریک ولادت رسول اکرم (ص) گفت: وجود پیامبر (ص) سبب وحدت است و باید در وحدت باشیم تا باعث یاس و نا امیدی دشمنان شویم.
وی با اشاره به اینکه، دشمنان در این برهه از زمان متاسفانه بین مسلمانان تنش ایجاد کرده اند و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، افزود: تفرقه بیانداز و حکومت کن شعار دشمنان و انگلیس است و می خواهند در تمام ممالک اسلامی این شعار را پیاده سازی کنند.
امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه، باید هوشیار باشیم، افزود: خداوند متعال در قرآن می فرمایند که مسلمانان با هم برادر دینی هستند و ما مشترکات زیادی داریم، چون دین ما اسلام، خدای ما خدای واحد، قرآن و قبله ما یکی و در اصول، توحید، نبوت و معاد مشترک هستیم.
آخوند کر تصریح کرد: فتنه های دشمن نباید سبب شود که بین مسلمین تفرقه ایجاد شود زیرا خداوند در قرآن کریم تفرقه را نهی کرده است و دستور می دهد که متحد شویم.
وی با بیان اینکه، تفرقه سبب سستی خواهد شد، خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن توصیه کرده است که با هم جنگ و جدال نکنید و امروز در جهان اسلام مشاهده می کنیم که اسرائیل، فلسطین و بیت المقدس و قبله اول مسلمین را بمباران می کند.
آخوند کر افزود: این عمل به خاطر عدم وحدت و وجود تفرقه بین مسلمین است و به قول امام راحل اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل محو خواهد شد.
وی همچنین با تاکید براینکه، مقام معظم رهبری توهین به مقدسات را حرام شرعی بیان کرده است، افزود: این نعمت بزرگی است که مقام معظم رهبری با این درایت سکاندار جمهوری اسلامی است که می فرمایند به مذاهب، عقاید و مقدسات هم احترام بگذارید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر