c_300_250_16777215_10_images_77419.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی -  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از جذب 5 بازیکن بومی و 2 بازیکن غیر بومی خبر داد.



 به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، جمال الدین واحدی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در خصوص نقل و انتقالات تیم اظهار داشت: تا بدین لحظه کار جذب 5 بازیکن بومی و همچنین 2 بازیکن غیر بومی تمام شده است.

 وی در خصوص نفرات بومی جذب شده گفت: 5 بازیکن به نام های میکائیل تاجر و یونس قلیچ نیازی (پشت خط زن)، حمید چوگان (پاسور)، موسی سخاوی (لیبرو) و احسان دوجی (دریافت کننده قدرتی زن) بازیکنانی هستند که در فصل پیش رو در تیم شهرداری گنبد توپ خواهند زد.

 واحدی در خصوص نفرات غیر بومی نیز گفت؛ سعید مصطفی وند (سرعتی زن) و حسین امیری (دریافت کننده قدرتی زن) از جمله بازیکنان غیر بومی هستند که با آن ها به توافق رسیده ایم.

 وی افزود: همچنین در حال مذاکره با چند بازیکن غیر بومی دیگر نیز هستیم تا با جذب آنان پست هایی که در آن ضعف داریم پوشش داده شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس در خصوص جذب ادریس دانشفر نیز گفت: با ادریس دانشفر صحبت هایی انجام شده است اما هنوز با این بازیکن قرارداد امضا نکرده ایم.

 وی در این خصوص ادامه داد: ادریس دانشفر در ابتدا با باشگاه سایپای تهران قرارداد امضا کرده بود، اما به دلیل مشکلات خانوادگی و مریض احوال بودن پسرش تمایل دارد امسال را نیز در شهر خود سپری کند.

 واحدی تاکید کرد: با این بازیکن صحبت های اولیه انجام شده و در صورتی که مشکلی از این بابت نداشته باشیم با وی قرارداد امضا خواهیم کرد.

 مدیرعامل باشگاه شهرداری گنبدکاووس در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم شهردادی گنبد کاووس بتواند امسال نیز همانند پارسال شگفتی ساز شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر