c_300_250_16777215_10_images_77007.jpg


گلستان : ترکمن سسی - استاندار گلستان در پیامی روز ۱۲ فروردین ، روز جمهوری اسلامی ایران را به ملت فهیم و قدر شناس ایران اسلامی تبریک گفت و این روز را آغازی بر حق تعیین سرنوشت کشور به دست مردم بر اساس آموزه های دینی و هویت ملی دانست.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، متن کامل پیام هادی حق شناس استاندار گلستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی ایران از ابتدای حرکت خود همواره اتکا به قدرت و همراهی مردم را به عنوان موتور محرک و اصلی لاینفک مورد توجه قرار داده و تا امروز بواسطه این همراهی به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی در برابر ابرقدرت ها ایستاده است.
۱۲ فروردین در واقع سنگ بنایی سترگ و پیمانی ارزشمند است که در آن ایرانیان با صدایی رسا به جهانیان ندای «آری» به جمهوری اسلامی را مخابره کردند تا آنان به همراهی مردم با انقلاب آگاه باشند و بدانند ملت شریف ایران از بزرگترین دستاورد خود محافظت خواهند کرد.
نامگذاری روز دوازدهم فروردین به نام روز جمهوری اسلامی و مشارکت بیش از 98 درصدی مردم در آن همه پرسی اقدامی تاثیرگذار در روابط خارجی و سیاست گذاری های داخلی محسوب می شود و در واقع انقلاب اسلامی خط مشی خود را برای دوستان و دشمنان  بین المللی مشخص کرد.
مسیری که الهام بخش بسیاری از آزادیخواهان جهان شد و در عین حال ابرقدرت ها را مصّر بر مقابله با جمهوری اسلامی ایران ساخت اما خوشبختانه نظام اسلامی به پشتوانه مردم و با زعامت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته است سخت ترین مشکلات و بی رحمانه ترین دشمنی ها را پشت سرگذارد و امروز به عنوان نظامی مستقل در دنیا مطرح باشد.
اینجانب روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را به مردم شریف و قدرشناس استان گلستان تبریک می گویم و امیدوارم در سایه همت تمامی دلسوزان استان و شهروندان گلستانی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شاهد رفع تحریم ها، ریشه کن شدن کرونا و رشد و توسعه استان بر محور تولید با کیفیت و صادرات باشیم.
هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر