c_300_250_16777215_10_images_photo_2021-03-26_22-45-43.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به حادثه بسیار تلخ در سد گلستان این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه این رخداد غیر اخلاقی، شنیع و خلاف شرع روحیه مردم شهرستان و استان گلستان را جریحه دار کرده و مردم منطقه بخصوص خانواده های دختران مظلوم خواستار تسریع در محاکمه قانونی و اشد مجازات خاطی هستند.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از مصلی نماز جمعه گنبدکاووس، آخوند عبدالباسط نوری زاد در سخنان پیش از نماز عبادی جمعه این هفته ( جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰) تصریح کرد: مسئولان امنیتی، قضایی و دادستانی شهرستان و استان سریعا" به این حادثه ورود کردند. با این حال همانطور که قبلا نیز به مسئولان متذکر شده ایم مردم ما شدیدا  آزده خاطرند و خواستار تسریع در اعمال قانون و اشد مجازات برای مجرم این واقعه دردناک هستند.

وی ضمن تشکر از درایت مردم و بخصوص  جوانان منطقه در برخورد با حادثه مذکور اظهار داشت: ما و مسئولان قضایی به جد پیگیر موضوع تا مرحله مجازات خاطی هستیم.

آخوند نوری زاد در ادامه و با توجه به حضور نماینده مردم گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگران، اظهار داشت: همانطوریکه می بینید بدلیل تعمیرات اساسی، آیین نماز جمعه در محوطه مصلی در حال برگزاری است و از شما انتظار داریم جهت بازسازی و تعمیر این مکان دینی همت کنید.

وی همچنین از مردم متمکن و متدین منطقه نیز خواست تا در جهت تعمیر و بازسازی مصلی نماز جمعه درحد توان خود همت و همیاری کنند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر