c_300_250_16777215_10_images_12000.jpg

 



ترکمن سسی - مراسم نکوداشت دویست و نودمین سالروز تولد مختومقلی فراغی با حضور میهمانان داخلی و خارجی و ده ها هزار نفر از مردم ترکمن صحرا، عصر امروز پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 در کنار آرامگاه این شاعر ترکمن در آق توقای مراوه‌تپه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، میزان جمعیت حاضر در مراسم نکوداشت دویست و نودمین سالروز تولد مختومقلی فراغی در ده سال اخیر بی سابقه بود، به طوری که به دلیل ترافیک سنگین خودروها ، مردم برای عبور از پل فلزی بر روی رودخانه اترک، ساعت ها منتظر ماندند.

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 کریم ارمشی 1402-03-02 09:25
تصویر نهمی بسیار تاسف آوره! واقعا چرا ما ترکمن ها کنار قبر بزرگتمون ارگ و جاز بزنیم ، آخ ترکمن ...
نقل قول کردن
0 #2 برومند 1402-03-02 09:30
کاش فرمانداری مراوه تپه و اداره ارشاد برای روز پنج شنبه نیز مراسم متمرکز اجرا می کرد تا از آم همه بی برنامگی و بی مظمی و تداخل موسیقی ها جلوگیری می کرد. در روز مراسم آیینی و سنتی ترکمن صحرا هیچ معنی نداره که طرف بیاد جاز بزنه آهنگ رقص اجرا کنه. بی برنامگی و بی نظمی در روز پنج شنبه موج می زد. هر چقدر هم در روز جمعه خوب بوده باشد اما پنج شنبه افتضاح به تمام مهنا بود که خیلی از مردم بازگشت به خانه را ترجیح دادند. امیدوارم که در سالیان آینده تمام برنامه ها متمرکز اجرا شود تا نظم نسبی در مراسم باشد. آقای قربانی فرماندار محترم مراوه تپه مراسم مختومقلی ایشان فقط روز جمعه نیست. لطفا برنامه ی جامع تری اجرا کنید. و در آخر از تمام دست اندرکاران تشکر می کنم.
نقل قول کردن
0 #3 محمود قوجق 1402-03-02 09:31
آدم نمی دونه خوشحال بشه یا تاسف بخوره
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر