c_300_250_16777215_10_images_947_photo1710326220.jpeg

 

ترکمن سسی – رستم جرجانی در یادداشتی نوشت: خبرنگاران رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.


این فعال رسانه ای گلستان نوشت:


بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ
ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ
۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت، ارزش و اهمیت والای کار خبری و اطلاع رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدرشناسی می باشند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان گلستان، از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

رستم جرجانی
مدیر مسئول هفته نامه اقتصاد گلستان
مدیر کانال آرنا خبر

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر