c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-05-31_11-46-07.jpg

 

ترکمن سسی - فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت: این علما و روحانیون هستند که پرچم دین و قرآن را در دنیا برافراشته نگه داشته اند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «امان محمد باشقره» عصر پنج شنبه 10 خرداد 1403 در نخستین همایش بزرگداشت شیخ عبدالقادر آخوند و ابراهیم آخوند داغستانی در حوزه علمیه عرفانی شهر گلیداغ، اظهار کرد: نکوداشت بزرگان و علمای دینی یعنی تکریم خود دین و قرآن کریم است و همه مدیون این عالمان وارسته هستیم.
عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مراوه تپه با تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهانش، تصریح کرد: متاسفانه این دولتمرد بزرگ ، انقلابی و مردمی از بین ما رفت؛ اما میراث او که سیره انقلابی بودن، جهادی بودن و مردمی بودن و نحوه مدیریتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی او بجا مانده است.
به گفته وی؛ مکتب آن رئیس جمهور شهید راهنمای ما است، وی  از خودش یک شخصیت ملی و بین اللملی ساخت و در سفر به استان به ویژه در شهرستان مراوه تپه نخستین رئیس جمهوری بود که پس از انقلاب به این منطقه سفر کرد.
باشقره تاکید کرد: اقدامات دلسوزانه رئیس جمهور شهید مان هرگز از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد و همیشه یاد و خاطره آن زنده خواهد ماند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مراوه تپه گفت: اگر بخواهیم روح این شهید جمهور از ما راضی باشد و بخواهیم جایگزین او بدرستی برگزیده شود:
- هم مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر حضور گسترده داشته باشند.
- و هم انتخاب آگانه و اصلح داشته باشند. و در این بین نقش شما علما، روحانیون، امامان جمعه، نخبگان و اندیشمندان بسیار مهم و تأثیر گذار است.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-05-31_11-46-09.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر