c_300_250_16777215_10_images_263509.jpg

 


ترکمن سسی - رئیس کمیته مدیریت بحران بهزیستی گلستان از افزایش خدمات این اداره کل به مردم در روزهای سرد خبرداد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ عارف کیانی مدیرکل و رئیس کمیته مدیریت بحران بهزیستی گلستان گفت: با ورود موج سرما در استان و تأکیدات دادستان استان مبنی بر ارائه خدماتی بهتر و مطلوب تر به افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب تمهیداتی در این خصوص در جلسه کمیته مدیریت بحران بهزیستی مورد بررسی قرار گرفته است.
کیانی گفت: براین اساس ساعت آغاز فعالیت مراکز سرپناه شبانه در سطح استان از ساعت ۱۹ به ۱۶ و اتمام آن از ۸ صبح به ۱۰ صبح افزایش یافته است.
وی افزود: هریک از این مراکز با ظرفیت اسمی ۴۰ نفر بوده که باتوجه به شرایط موجود می‌توانند با افزایش ۲۵ درصدی پذیش به فعالیت خود ادامه دهند.
مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: در سطح استان ۳ مرکز دایر بوده که ۲ مرکز آقایان و بانوان در گرگان و یک مرکز در گنبدکاووس اماده خدمت به مردم هستند.
رئیس کمیته مدیریت بحران بهزیستی گلستان ادامه داد: این مراکز جهت صرفه جویی در مصرف و حفظ پایداری گاز از سوخت جایگزین دریافتی و سایر سیستم‌های گرمایشی استفاده می‌کنند.
عارف کیانی درخصوص سایر مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی نیز اظهار داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شرکت پسخ فراورده‌های نفتی استان مقدار ۲ هزار لیتر نفت سفید ذخیره سازی شده و خوشبختانه با همکاری جمعیت هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران استان درخصوص سایر لوازم گرمایشی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها  

0 #1 موسسه مهرآفرینان جوا 1401-10-26 10:38
قابل توجه شهروندان عزیز گنبدی :

باتوجه به برودت هوای سرد، اگر در هرنقطه شهر  گنبد فرد بی‌خانمان دیده شد، به مرکز سرپناه شبانه سرای مهر هدایت شود.

همچنین این مرکز آماده دریافت  لباس گرم و سایر کمکهای شما خیرین و شهروندان گرامی میباشد

آدرس : گنبدکاووس --  ابتدای خیابان شکوفه --  روبروی پمپ بنزین معصومی -- مرکز سرپناه شبانه سرای مهر. 09115149155

روابط عمومی موسسه مهرآفرینان جوان

لطفا در انتشار این مطلب همکاری کنید
نقل قول کردن
0 #2 شهروند 1401-10-26 15:38
هرچند تعداد اینگونه افراد بی سرپناه از چهل پنجاه نفر بیشتر هستند اما باز همین مقدار توجه و تدارک گرمخانه برای آنان جای سپاس و قدردانی دارد. در کنار دستگاه های متولی همراهی خیرین شهرستان ها برای توسعه این فضاها ضروری است البته در کنار کارهای فرهنگی و پیشگیرانه از اینگونه آسیب های اجتماعی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر