c_300_250_16777215_10_images_10386.jpg

 


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: حکمرانی مردمی رویکردی است که برای تمام بخش ها تفسیر می شود و تلاش داریم تا پایان سال‌جاری تمامی ۳۱ سند بخشی توسعه استان را به مرحله عملیاتی برسانیم.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه ۲۶ آبان در جلسه شورای راهبری سند چشم انداز و سندهای بخشی توسعه استان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته تصریح کرد : بر اساس رویکرد برنامه محور استانداری بر تمام شئونات و اقدامات استان نظارت خواهد داشت.
وی افزود : متاسفانه فرایند برنامه ریزی و عملیاتی کردن برنامه ها با نقایصی روبروست و ما تلاش داریم الگویی ارائه دهیم که در آن نقص ها برطرف شده باشد.
استاندار گلستان یادآور شد: الگوی پیشرو ما سند دامپروری است که آن را به وزارت جهاد کشاورزی نیز ارجاع داده ایم و گلستان پایلوت اجرای این سند در کشور شده است و در عین حال الگویی برای دیگر اسناد توسعه استان خواهد بود.
زنگانه خاطرنشان کرد: پذیرش سند دامپروری از سوی وزارت جهاد کشاورزی، فرصت های خوب و کلانی را پیش روی استان قرار می دهد و راه را برای گفتگو و برنامه ریزی در سایر بخش ها در سطح کشور باز می کند.
وی افزود: حقیقت آن است که بی برنامگی به روز مره گی می انجامد و هیچ جامعه ای بدون برنامه پیشرفت نخواهد کرد و برخی کشور ها چشم انداز ۱۰۰ ساله را پیش روی خود قرار داده اند.
استاندار گلستان گفت: نقشه استراتژی استان باید کوتاه، مختصر، شور انگیز و سخت دست یافتنی باشد و در این مسیر همه باید همراهی لازم را داشته باشند و افق فعالیت های خود را رساندن سرانه درآمد مردم استان به میانگین درآمد مردم کشور در افق ۱۴۰۴ قرار دهند.
زنگانه تاکید کرد: باید از تمرکز مدیریت از طریق منابع و بودجه عبور کنیم و دنیا امروز به نقطه ای رسیده که سهم دارایی های معنوی بالای ۸۰ درصد دارایی شرکت های بزرگ است.
وی افزود: مشکل برنامه های ۵ ساله عملیاتی نشدن صحیح آن برنامه هاست و باید با ارتباطات افقی و عمودی مانع از رها شدن اهداف شویم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر