c_300_250_16777215_10_images_62593.jpg

ترکمن سسی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فعالیت های معدن زغال سنگ زمستان یورت شهرستان آزادشهر به مدت 6ماه به منظور بررسی کارشناسانه علت حادثه انفجار و تجهیز و ایمن سازی آن تعطیل خواهد بود.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا-منطقه گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی ربیعی در حاشیه جلسه شورای تامین استان که باحضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گلستان در شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر این سه کمیته صبح شنیه آینده جهت بررسی دلایل این حادثه در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل و مسائل مربوط به حقوق و مزایای معوقه و بیمه کارگران را پیگیری و در این زمینه تصمیم گیری می شود.

وی همچنین از تشکیل کمیته نوسازی جهت مرمت کارگاه های این معدن خبر داد و افزود: تصمیم های اتخاذ شده در این کمیته برای سایر معادن مشابه در کشور اجرا خواهد شد.

ظهر روز گذشته ‌در معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و سبب تخریب بخشی از این معدن شد که تاکنون اجساد 22 نفر از کارگران جان باخته بر اثر این حادثه پیدا شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر