c_300_250_16777215_10_images_62493.jpg

ترکمن سسی - حاج آخوند ابراهیم پایگزار از علمای اهل سنت شهرستان مراوه تپه گفت : انتظار داریم، رئیس جمهورمان غربگرا نباشد و استکبار ستیز باشد.

به گزارش ترکمن سسی حاج آخوند ابراهیم پایگزار از علمای اهل سنت شهرستان مراوه تپه در گفتگو با راه اترک در خصوص لزوم شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب فرد یا افراد اصلح برای سپردن مسئولیت مردم، هم وظیف شرعی و دینی و هم وظیفه قانونی می باشد.
حاج آخوند پایگزار ادامه داد: ما مردم با انتخاب نماینده اصلح برای خودمان، سرنوشت خودمان را رقم می زنیم.
این روحانی اهل سنت افزود: در شوراها باید اتحاد و وحدت حاکم باشد و هرجا وحدت باشد، آن جا هم آباد شده و هم پیشرفت کرده است.
وی در خصوص ویژگیهای کاندیداهای اصلح برای انتخاب مردم گفت:مومن ، تعهد، تدین، صداقت در گفتار، عمل به وعده ها،مدافع نظام و ولایت فقیه، مردم داری و مردمی بودن از جمله ویژگیهای شاخص یک کاندیدای خوب می باشد.
حاج آخوند پایگزار در خصوص ویژگیهای کاندیداهای ریاست جمهوری به خصوص انتظاراتش از رئیس جمهور دوازدهم گفت: از رئیس جمهور دوازدهم می خواهیم که تابع محض ولایت فقیه باشد، در مقابل دشمن، دلیر و نترس باشد، شجاع باشد، استکبار ستیز باشد و غربگرا هم نباشد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر