c_300_250_16777215_10_images_62461.jpg

تركمن سسي - مدرس مدرسه علوم دینی عرفانی شهر مرزی کرند گفت: خداوند رسول اکرم (ص) را خلق عظیم دانسته است و با فرستادن پیامبر اکرم (ص) بر مسلمانان و همه انسان ها منت نهاده است زیرا تبعیت از زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) و حفظ وحدت بین مسلمین رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

به گزارش پايگاه خبري تركمن سسي به نقل از رابط خبری دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، محمد آخوند آمانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: کسی که سیره حضرت رسول اکرم خاصه مهربانی و محبت او را سرلوحه کار خویش قرار دهد همواره عزیز و گرامی است چرا که این خصلت را از پیامبراسلام را به همگان معرفی می کند.
وی افزود: با وجود توطئه های دشمن برای ضربه زدن به دین اسلام و شکاف بین مسلمین شیعه و سنی، دین محمدی روز به روز در سراسر دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تمام توطئه های دشمنان با اتحاد و انسجام مسلمانان خنثی می شود و این نشان از عشق واقعی مسلمین به دین و آیین اسلام ناب محمدی است.
مدرس مدرسه علوم دینی عرفانی شهر مرزی کرند با ذکر اینکه، خداوند نعمت های زیادی را برای انسان ها و موجودات روی زمین عطا کرده ولی هیچ کدام را به اندازه نعمت وجود خاتم المرسلین (ص) شایسته ندانسته است، اظهار کرد: پیامبر اسلام شخصیتی دلسوز و مهربان بوده و همواره در پی این بودند که مرد را به کمال و تعالی برساند و در راه  تبلیغ دین رنج ها و سختی های زیادی را تحمل نمود.
محمد آخوند آمانی زاده با بیان این که مهم‌ترین سیره اجتماعی پیامبر گرامی اسلام اخوت و برادری و معاشرت با مردم بر پایه وحدت، صمیمیت و مهر و محبت بوده است، خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان جهان و تبعیت از زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) رمز پیروزی در برابر دشمنان است.
وی با تاکید براینکه، در این دنیا وظیفه داریم بر انجام امور نیک عادت داشته باشیم، گفت: رسول الله (ص) برای خودش و خانواده اش زندگی نکرد و آن بزرگوار فقط برای رضای خداوند تمام زحمات و سختی ها را تحمل کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر