c_300_250_16777215_10_images_62358.jpg

تركمن سسي - یک نیکوکار گنبدی در اقدامی شایسته بین تمامی دانش آموزان روستای «قزلجه ماتی» گنبدکاووس لوازم‌التحربر توزیع کرد.

به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری فارس ،از گنبدکاووس، یک نیکوکار و خیر اهل گنبدکاووس که خواسته است نامش بیان نشود در اقدامی زیبا، خداپسندانه و شایسته پس از خرید لوازم التحریر از جمله خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش، کیف و دفتر با مراجعه به دبستان آزادگان تنها مدرسه روستای قزلجه ماتی شهرستان گنبدکاووس این لوازم‌التحریرها را بین تمامی دانش آموزان این مدرسه توزیع کرد.
این اقدام که یکی از انواع کارهای خیر و پسندیده در حوزه ترویج علم و دانش و تسهیل فراگیری آموزش برای روستائیان که از تمکن مالی خوب برخوردار نیستند است، می‌تواند در صورت گسترش و رواج زمینه تحصیل اولیه و ادامه تحصیل برای بسیاری از روستائیان را فراهم کند زیرا بسیاری از خانواده‌های روستایی هستند که به دلیل عدم تمکن مالی از ادامه تحصییل فرزندشان منصرف می‌شوند و به علت عزت نفس و کرامت انسانی بالا حتی برای درخواست کمک از سایرین و نهادهای حمایتی هم اقدام نمی‌کنند.
به نظر می‌رسد می‌توان پس از یک بررسی کارشناسانه و رصد اوضاع تحصیلی در روستاها و احصای نیازمندی‌های تحصیلی دانش آموزان محروم، بخشی از کمک‌های نیکوکاران در قالب خیرین مدرسه‌ساز را به همین امر اختصاص داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر