c_300_250_16777215_10_images_21663.jpg

 


ترکمن سسی - دادستان مرکز استان گلستان گفت: با پیگیری دادگستری گلستان، زمین‌های ساحلی اسکله بندرترکمن پس از ۱۷ سال به شهرداری بازگردانده می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: ۱۵ هکتار از زمین های ساحلی بندرترکمن حدود ۱۷ سال پیش در قالب یک قرارداد به یک شرکت برای ایجاد مجموعه تفریحی و رفاهی و تجاری واگذار شد اما در این مدت اقدام خاصی انجام نشد.
وی افزود: با درخواست مردم و شهرداری این شهر، از باب حقوق عامه گارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه دادسرای مرکز در محل بازارچه ساحلی با حضور مسوولان شهری بندرترکمن و سرمایه‌گذار تشکیل جلسه داده و مقدمات قانونی بازگرداندن این زمین به شهرداری برای ساماندهی و توسعه شهری فراهم شد.


هفته قبل نیز روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرترکمن اعلام کرده بود که در جلسه ای با حضور دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری و دادستان بندرترکمن ، متمم قرارداد اسکله بندرترکمن مورد بررسی قرار گرفته است.
براساس این گزارش، در جلسه یاد شده کلیات متمم قرارداد مورد تایید قرار گرفته و بعد از حدود ۱۷ سال قفل قرارداد باز شد تا حدود ۱۵ هکتار از عرصه به شهرداری بندرترکمن تحویل گردد.

c_300_250_16777215_10_images_21664.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر