c_300_250_16777215_10_images_21620.jpg

 



ترکمن سسی - -مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندم کاران استان خبر داد و گفت: کل ارزش ریالی گندم خریداری شده ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.


محمدباقر منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از آغاز فصل برداشت گندم در گلستان تا کنون، ۴۵۰ هزار تن محصول تحویل حدود ۸۰ مرکز خرید شده است.
وی با اشاره به اینکه کل ارزش ریالی این مقدار گندم خریداری شده ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است، افزود: تاکنون میزان ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان: گفت: بهای محصول تحویلی گندم‌کاران کشور از طریق سیستم بانکی و به‌صورت متمرکز به حساب کشاورزان واریز می‌شود.
وی یادآورشد: بیش از ۲۰ هزارتن کلزا از کشاورزان گلستانی توسط این اداره کل خریداری شده است.
منوچهری افزود: ۳۸۰ میلیارد تومان به کشاورزان کلزار کار پرداخت شده است که این مقدار، ۹۵ درصد از مطالبات را شامل می‌شود.


دیدگاه‌ها  

0 #1 جیحون 1402-03-26 16:57
بالاخره گندم تنی چند شد؟
نقل قول کردن
0 #2 رشید سوقی 1402-03-26 16:59
چهارصد میلیارد یعنی حدود شش درصد کل طلب کشاورزان، واقعا خسته نباشید!
نقل قول کردن
0 #3 محمد 1402-03-28 20:49
گندم یک محصول استراتژیک است. گندم گلستان کیفیت بالایی دارد، با کیفیت تر از گندم از هرجای ایران. همه جا محصول را به تناسب کیفیت آن قیمت گذاری می کنند. انصافا باید تفاوت باشد بین قیمت گندم گلستان با گندم کیفیت پایین تر جای دیگر. این حق گندمکاران گلستان است. از همه مدیران ذیربط دولتی، نمایندگان مردم در خانه ملت، نخبگان اجتماعی و دانشگاهی، فعالان عرصه کشاورزی و نیز اصحاب رسانه استان که همواره دفاع از حقوق مردم استان را رسالت اصلی خود می دانند انتظار است در مسیر ارتقای قیمت خرید تضمینی گندم و تعیین قیمت عادله برای گندم گلستان تلاش بکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر