c_300_250_16777215_10_images_1686474919_img_20230611_124051_260.jpg

 

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان با بیان اهمیت میزان تناسب اختیارات و پاسخگویی اظهار کرد: هر اندازه تمرکز زدایی افزایش یابد به همان میزان امکان حکمرانی استانی مناسب فراهم می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه امروز یکشنبه ۲۱ خرداد در کارگاه آموزشی حکمرانی استانی، چالش ها و الزامات با حضور دكتر عرب اسدي معاون سرمايه انساني سازمان اداري و استخدامي كشور  تصریح کرد: افزایش منابع و یکپارچه بودن منابع می تواند تاثیر بسزایی در میزان پاسخگویی مدیران داشته باشد.
وی افزود : استان گلستان در حوزه تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر به خوبی اقدام کرد و آن را به عنوان یک وظیفه انجام داد اما متاسفانه دستگاه‌هایی که اعتبارات آن ها از سطح ملی است همراهی لازم را نداشته اند و شاهد عدم توازن و کسری اعتبارات جاری و هزینه ای هستیم.
دکتر زنگانه تاکید کرد : توجه به خرد سازمانی، تربیت نیروهای میانی متبحر و متخصص، به روز شدن اطلاعات مدیران با استفاده از دوره های علمی تخصصی و علمی مدیریتی ، مردمی سازی جایگاه ها، تربیت افراد مناسب جهت مدیریت از طریق دانشگاه ها، ایجاد چشم انداز های منطقه ای از موضوعات اساسی است که می‌تواند زمینه حکمرانی استانی فراهم آورد.
 استاندار گلستان یادآور شد: کنترل تورم، جلوگیری از شکست بازار و رکود تورمی، توزیع عادلانه فرصت ها و ثروت ها و ایجاد اشتغال وظایف است که بر عهده دولت هاست و تلاش داریم این وظایف را به شکلی مناسب به انجام برسانیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر