c_300_250_16777215_10_images_21320.jpg

 


ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر استان به دو حادثه ترافیکی و حمل‌ونقل با ۱۱ مصدوم در آزادشهر و منطقه مرزی مراوه تپه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: در ساعات انتهایی روز پنجشنبه ۱۸ خرداد، دو حادثه ترافیکی و حمل‌ونقل در گلستان به وقوع پیوست و در پی آن نیروهای عملیاتی استان با گزارش اورژانس برای امدادرسانی اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حادثه اول ساعت ۱۸:۵۰ یک دستگاه تریلی اسکانیا با یک دستگاه سمند در جاده شاهرود به آزادشهر تصادف و براثر آن ۵ نفر مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد: امدادگران پایگاه خوش ییلاق با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر انتقال دادند. این عملیات در ۲۳:۹ به پایان رسید.
غریب آبادی در ادامه گفت: در حادثه دوم ساعت ۲۰:۴۸ یک دستگاه پراید محدوده روستای مرزی بسطام دره در شهرستان مراوه تپه واژگون و به دنبال آن ۶ نفر مصدوم شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: یک تیم از امدادگران هلال احمر شهرستان مراوه تپه به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات اولیه یکی از مصدومان را به بیمارستان علوی مراوه تپه انتقال دادند‌. عملیات ساعت ۲۲:۳۵ به پایان رسید.
همچنین در حادثه اول ۳ مصدوم و در حادثه دوم ۵‌ مصدوم از سوی اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.
غریب آبادی در پایان از رانندگان خواست در مواقع بارش باران و لغزنده شدن جاده‌ها با احتیاط لازم در محورها تردد کنند.
مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان(EOC) با سامانه تلفنی ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هموطنان است.


c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-09_10-24-32.jpgc_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-09_10-24-32_2.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر