c_300_250_16777215_10_images_77397.jpg


ترکمن سسی - مدیر کل هواشناسی استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 اردیبهشت بارش های رگباری نقطه ای' وزش باد شدید' رعدو برق و کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوا در استان رخ میدهد.


به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان ' داداشی در این گفتگو از نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از بامداد روز چهارشنبه به استان خبر داد و افزود: پیامدهای این سامانه ناپایدار بارشی ابتدا بصورت وزش باد شدید در استان آغاز و بتدریج رشد ابر همراه با رعدو برق در نواحی کوهپایه ای و کوهستانی استان ظاهر شده و بتدریج تمامی گستره استانی را در بر می گیرد.

وی افزود: طی مدت فعالیت این سامانه دمای هوا نیز بین 8 تا 10 درجه کاهش یافته و باعث خنکتر شدن هوا نسبت به روزهای قبل می شود.

این مقام مسئول همچنین گفت: به علت وقوع بارش های نقطه ای سنگین آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد کوهستانی نیز ایجاد شده و تاکید نمود تا هم استانی های عزیز از نزدیک شدن به بستر رودخانه ها و همچنین ترددهای غیر صروری جاده ای اجتناب نمایند.

مدیر کل هواشناسی استان در پایان مقرر نمود تا مراتب با صدور هشدار نارنجی شماره 4- 1400/3/4 به مدیریت بحران و دستگاههای خدمت رسان و عموم مردم اطلاع رسانی شده و بر آمادگی کارشناسان ستادی و شهرستانها برای اطلاع رسانی لازم و بهنگام تاکید نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر