c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-09-17_17-37-53.jpg

 

ترکمن سسی : عبدالرشید نافعی - چند روز پیش در گرگان با فرزندم در یکی از اماکن ورزشی عمومی فضای باز تعبیه شده توسط شهرداری آن شهر والیبال بازی میکردیم که عده ای عابر از بچه‌ها ی بندرترکمن٫ آق قلا ٫ کوموش دفه و اومچالی ..اتفاقی از آن محل تماشا میکردند.


در حاشیه نگاهشان سوالاتی برایشان ایجاد شده بود که با نوعی دلخوری و گله مندی از شهرداری های شهر شأن داشتند.
 سوال نخست: چرا چنین اماکن و زمینهای ورزشی عمومی و رایگان برای والیبال در شهرشان ممکن نشده است؟!
 سوال دوم: چرا شهرداری گرگان میتواند برای بسکتبال شهر اسپانسری و حمایت مالی میکند ولی شهرداری شهرهای ترکمن نشین نمیتواند یا نمیخواهد با وجود پتانسیل و وجود بازیکنان مستعد و بومی تیمی والیبال در سطح سوپر لیگ هیچ اقدامی نمیکند؟!
سوال سوم: چرا تاوان عدم دلسوزی و کارآیی مدیران و دست اندرکاران ورزشی چه بومی یا غیر بومی را بچه هایی مستعد ولی با عدم تمکن مالی بپردازند که به خاطر افزایش اجاره باشگاه ها مجبورند شهریه شأن افزایش پیداکند و احیانا به خاطر عدم توانایی پرداخت آن شهریه ها و فقدان اماکن عمومی نتوانند استعدادهایشان را نشان دهند. پس میطلبد به خاطر این مسائل دست اندرکاران ذیربط اختلافات احتمالی و نا هماهنگی‌های شأن را کنار بگذارند.
سوال چهارم: مسوولین هیات‌های ورزشی و مسوولین مربوطه هماهنگیهایی به عمل آورند اگر در سطح شهرستان چند نفر به عنوان مربی کانونهای والیبال مشغول کار باشند تقسیم کار نمایند.
بعضی ها را به عنوان مربیان پایه و خردسالان و نوجوانان کار پایه ای و استعدادیابی در نظر بگیرند و عده ای دیگر موظف شوند به عنوان مربیان جوان و بزرگسالان تمرینات انجام دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر