c_300_250_16777215_10_images_10016.jpeg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: در هفته دولت سال جاری ۳ هزار و ۲۱۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۰۸۶ نفر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، علی محمد زنگانه امروز سه‌شنبه یک شهریور در آخرین روز فعالیت قرارگاه خبری شهید همدانی در استان ضمن تقدیر از تمام تلاش‌های خبرنگاران استان در اطلاع رسانی خدمات دولت خدمتگزار تصریح کرد: تعداد طرح‌های قابل افتتاح ۲ هزار و ۸۴۰ طرح یا پروژه است و عملیات اجرایی ۳۷۵ طرح و پروژه نیز آغاز خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: سیاست دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و این اقدام بسیار ارزشمند است چون سرمایه ارزشمندی که ۲۰ سال در قالب پروژه متوقف شده باید تکمیل شود.
زنگانه افزود: دولت در سفر رییس جمهور مصوبات خوبی داشت و گام بلندی برای توسعه استان برداشت که کمک کننده رسیدن به چشم‌انداز توسعه گلستان است.
استاندار گلستان تصریح کرد: مصوبات دولت در گلستان بی سابقه بوده و بیشترین مصوبات دولت سیزدهم در بین‌ استان‌های دیگر بوده است که به طور قطع گلستان را به سمت توسعه بی‌سابقه حرکت خواهد داد.
وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است استان گلستان را از شرایط نامناسب خارج کنیم و در آخرین گزارش سرانه تولید ما نصف میانگین کشوری است.
وی خاطرنشان کرد: این زیبنده استان گلستان نیست و چشم انداز ما این است تا افق ۱۴۰۴ سرانه تولید را به میانگین کشوری برسانیم.
زنگانه اضافه کرد: مفهوم این چشم انداز این است که تولید ناخالص ما به ۱۱۲ همت یعنی دو برابر وضعیت فعلی برسانیم و باید ۲۲۴ همت سرمایه‌گذاری کنیم.
وی با اشاره به سفر هیات رسمی و تجاری جمهوری تاتارستان گفت: به دلیل شرایط تحریمی جمهوری تاتارستان، مقرر شد شرکت مشترکی ایجاد شود تا بتوانیم با استفاده از راه اندازی کریدور شمال به جنوب از مبدأ محور اینچه برون، مبادلات فی مابین را افزایش دهیم.
استاندار گلستان تاکید کرد: باید ارتباطات بین المللی را گسترش دهیم و اتاق تعاون و اتاق بازرگانی به شدت پیگیر هستند تا در همین راستا از طریق مرز اینچه برون تبادلات تجاری داشته باشیم و تلاش ما تبادل سریع در انعقاد تفاهم نامه های مشترک است.
استاندار گلستان گفت: یکی از مزیت های برتر گلستان، گردشگری است که باید از آن بهره برد و تورهای متقابل با دیگر کشورها داشته باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر