c_300_250_16777215_10_images_2015_81833893-70294419.jpg

ترکمن سسی-عضو هیئت امنای مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی(ع) کلاله از سقوط یک دستگاه سواری پژو حامل 6 نفراز زوار و گردشگران مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی (ع) کلاله به عمق حدود 200متری یکی از دره های حاشیه این زیارتگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا،عبدالرشید آق ارکاکلی افزود: این حادثه عصر روز گذشته رخ داد و خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

 

وی خاطر نشان کرد: با اطلاع رسانی صورت گرفته و با توجه به فاصله 52 کیلومتری محل حادثه تا کلاله، نیروهای انتظامی، امدادی، هلال احمر و اورژانس115 این شهرستان درکمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و با حمایت نیروهای مردمی، 6 مصدوم حادثه را از عمق حدود 200 متری دره خارج و به مراکز درمانی اعزام کردند.

 

افزود: پنج نفر از مصدومین حادثه به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله اعزام شدند و یک نفر نیز به دلیل شدت جراحتی که در ناحیه کمر داشت، به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال یافت.

 

این عضو هیئت امنای زیارتگاه خالد نبی(ع)، حجم گسترده زوار و گردشگران، ترافیک سنگین محورهای منتهی به زیارتگاه و جاذبه های طبیعی منطقه و عدم توجه برخی از رانندگان به هشدارها و علائم راهنمایی و رانندگی که در محورهای منطقه نصب شده است را از جمله عوامل اینگونه حوادث عنوان کرد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر