c_300_250_16777215_10_images_61988.jpg

تركمن سسي - امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: وحدت مسلمانان گلستان در کشور کم نظیر است.


به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاري مهر، حاج آخوند عبدالباسط نوری زاد، ظهر امروز (یکشنبه) در دومین اجلاس استانی نماز و کاهش آسیب های اجتماعی گلستان، اظهار کرد: برادران شیعه و اهل سنت گلستانی بدون هیچ گونه اختلافی با صلح و برادری در کنار یک دیگر مشغول به زندگی هستند که این موضوع بسیار مورد توجه است و در کشور هم کم نظیر است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: نماز هدیه ای است که از سوی خداوند متعال به مسلمانان و پیامبر (ص) در شب معراج داده شد است.
وی با اشاره به اینکه انسان با خواندن نماز با معبود خود مناجات می کند، افزود: نماز ارتباط قوی با خداوند متعال است و انسان به وسیله نماز با خدای خود مناجات می کند.
حاج آخوند نوری زاد مقام و منزلت نماز در جایگاه دین مبین اسلام را بسیار با اهمیت اعلام و اظهار کرد: نماز خضوع در پیشگاه خداوند متعال است.
وی تصریح کرد: نماز تعهدی بین انسان و خداوند متعال است که با خواندن این فریضه الهی می توان در پیشگاه خداوند متعال به نوعی سپاس گذاری کرد.

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهمان 1395-12-09 08:31
یک سوالی درذهن من هست:اگه این کلمه(وحدت ) ازسخنرانی علمای حذف شود دیگر چه چیزی می ماند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر