c_300_250_16777215_10_images_00000000000000000000000000000000000000--------__--.jpg

ترکمن سسی-مدیر حوزه علمیه اهل سنت نورالعدل گفت:مقام معظم رهبری با درایت هوشمندانه ایشان توانستند این امینت به این خوبی را در کشور ما استوار کنند، باید قدر دان این نعمت باشیم.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از طوبی گلستان،محفل انس با طلاب و روحانیون اهل سنت حوزه علمیه نورالعدل شهرستان بندرترکمن صبح امروز با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

 

حاج آخوند قربان احمدی نیا مدیر حوزه علمیه اهل سنت نورالعدل بندر ترکمن در بین طلاب این حوزه علمیه اظهار کرد:وجود پیامبر (ص) رحمت است که همگان را به راه سعادت راهنمایی کرده است.

 

آخوند احمدی نیا ادامه داد:امروزه شاهد این هستیم که به اسم اسلام بر علیه مسلمانان مشغول به فعالیت هستند،قصدشان تضعیف پیامبر ما و تضعیف اسلام است ولی به هیچ وجه به این نتیجه نمی رسند.

 

وی با تاکید به اینکه قدردان این امنیت حاصله باشیم تصریح کرد: این نعمتهای که در حال حاضر در کشور ما وجود دارد در هیچ جای جهان مانند او را نمیتوانیم یافت کنیم، این امنیت هم با درایت مقام معظم رهبری بدست آمده است.

 

مدیر حوزه نورالعدل با بیان این مطلب که کشور ما با وجود گوناگونی فرقه های مختلف شاهد وحدت بزرگی است تاکید کرد: درست است در فروعات ما اختلافهایی داریم ولی در اصول دین هیچ اختلافی نداریم، دلیلی ندارد به اختلاف های کم خودمان دامن زده و میوه شیرین وحدت را از بین ببریم.

 

 احمدی نیا با اشاره به اینکه هدف دشمنان ایجاد شکاف بین ما مسلمانان است بیان کرد: دشمن ما تمام سعی خودش را می کند تا بتواند بین ما مسلمانان شکاف و فاصله ایجاد کنند تا بتوانند به اسلام ضربه بزنند.

 

وی گفت: وحدت و هم دلی و پیروی کردن از دستورات خداوند متعال و پیامبران ما را به راه رشد می رسانند، و این قدر این نعمت حاصله وحدت را بدانیم.

 

مدیر حوزه علمیه اهل سنت نورالعدل، ایران را یکی از ابر قدرت ها در تولیدات دانست و افزود: کسانی که در حال دشمنی با ما هستند در حال حاضر مشغول دستاورد های کشورمان هستند، این نشان عظمت تولیدات داخلی است.

 

احمدی نیا متذکر شد: این عظمت تولیدات داخلی جوانان ما در کشور نشانگر این است که اگر بخواهیم زمینه را برای جوانان ایجاد کنیم شاهد این هستیم که به پیشرفت ها خوبی برسیم.

 

 وی گفت:جوانان ما در خلیج فارس نشان داده اند که ما میتوانیم به تولیدات داخلی اتکاء کنیم و خودمان را از بیگانگان بی نیاز کنیم

 

احمدی نیا با تواجه به دستاورد های این انقلاب اسلامی بالاخص در جنوب کشور خاطر نشان کرد: خلیج فارس انشاء الله تا ابد خلیج فارس باقی خواهد ماند.

 

وحدت بهترین ابزاری است که میتوان در جنگ نرم در مقابل دشمن پیروز شد

 

حجة الاسلام والمسلیمن مجتبی طاهری صبح امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه نور العدل اظهار کرد: در سطح جهان انقلاب های فروانی صورت گرفته است ولی متفاوت تر و بزرگ تر از همه این انقلاب ها انقلاب اسلامی ایران بوده است.

 

حجة الاسلام طاهری ادامه داد: تمام دنیا در حال دشمنی با کشور ما بوده اند ولی در حال حاضر نه تنها نتوانستند به این انقلاب ضربه بزنند بلکه در حال حاضر این انقلاب یکی از ابَر قدرتهای منطقه است.

 

وی با بیان این مطلب که دشمن ما هیچ گاه از دشمنی خودش دست بر نمی دارد تاکید کرد: دشمنان در همه حال مشغول ضربه زدن به این انقلاب هستند، یکی از مهمترین اقداماتشان ایجاد فاصله بین علمای شیعه و سنی است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندر ترکمن تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان دین ما این است که هیچ رابطه ای بین مسلمانان وجود نداشته باشد، دشمن چشم دیدن این همنشینی ها را ندارد اگر نسبت به این قضیه بی تفاوت باشیم ضربه خواهیم خورد.

 

طاهری تاکید کرد: امروزه شاهد این هستیم که دولت آل سعود مستقیم وغیرمستقیم مشغول ضربه زدن به اسلام هستند، و گاهی اوقات هم با کمک کردن اسرائیل میخواهند به صورت غیر مستقیم به اسلام صدمه بزنند.

 

وی در پایان گفت: به هیچ عنوان نگذاریم دشمن ما در بین ما رسوخ کند و بین ما فاصله ایجاد کند، وحدت و اتحاد بزرگترین ابزاری است که میتوان در جنگ نرم بر علیه دشمن پیروز شویم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر