c_300_250_16777215_10_images_60845.JPG

ترکمن سسی- نماز جمعه اهل سنت این هفته شهرستان گنبد کاووس با امامت الحاج عبدالکریم آخوند جاور در مصلی و مسجد بزرگ این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل ازتورکمن نیوز، امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبد کاووس در خطبه‌های نماز جمعه با آرزوی سلامتی نمازگزاران گفت: آیین زندگی انسان‌ها و احکام و دستورات دین مبین اسلام، باعث خوشبختی و سعادت جامعه بشری است.
وی افزود: در اسلام برای همه زوایای زندگی ما برنامه و تعادل هست و پیروی از قوانین قرآن به همه مومنین توصیه شده است.
آخوند جاور با مثال‌هایی از کتاب قصص الانبیا به نمازگزاران تأکید کرد: دین مبین اسلام بهره‌برداری مناسب از نعمت‌های الهی و زیبایی‌های زندگی را مباح و زیاده‌روی و اسراف را حرام کرده است و همه مسلمانان به تناسب امکانات زندگی در برابر جامعه خود مسئول هستند.
وی ادامه داد: افراد اسرافکار مسئولیت پذیر نیستند و به تعهدات اجتماعی خود درست عمل نمی‌کنند و بر جامعه انسانی زیان می‌رسانند.
امام جمعه اهل سنت گنبد با اشاره به نامگذاری امسال از طرف رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: صرف‌نظر از اهمیت خودداری از اسراف که در قرآن به آن تأکید شده است کشور اسلامی ما سالهاست در تحریم و محاصره حکومت‌های سلطه‌گر قرار گرفته و ما باید از تجملات دوری کنیم و در همه حال برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم و از دادن خمس و زکات کوتاهی نکنیم و سعی کنیم روی پای خود بایستیم و با توکل به خداوند متعال به سازندگی در زندگی خود و جامعه‌امان کمک کنیم.
تصاویر: رئوف نوبتی

c_300_250_16777215_10_images_60847.jpgc_300_250_16777215_10_images_60846.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر