c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-03-16_06-42-36.jpg

 


ترکمن سسی - شهردار بندرترکمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قفل قرار داد اسکله شکسته شد و با تعیین تکلیف این موضوع در سال جدید در زمینه گردشگری در اسکله اتفاقات خوبی خواهیم داشت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، رحمان بردی قاضی لار روز چهارشنبه ۲۴ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه خاطر نشان کرد: سالیان متمادی با موضوع قرارداد طولانی مدت اسکله با چالش روبرو بودیم و اکنون با هماهنگی هایی که با استاندار ، مدیر کل بازرسی استان، فرماندار شهرستان ترکمن و حمایت های ویژه‌ای که اعضای شورای اسلامی شهر داشتند ، خوشبختانه قرارداد اسکله را تعیین تکلیف کردیم.

شهردار بندرترکمن ابراز امیدواری کرد به امید خدا در سال جدید شاهد اتفاق های خوبی در زمینه گردشگری در شهر بندرترکمن خواهیم بود.


دیدگاه‌ها  

0 #1 بهرام 1401-12-27 19:26
به نظر من شهردار باید مردمی باشه. بندر در این سی سال هیچ پیشرفتی نداشته و از این به بعد هم نخواهد داشت، چون زیرساخت هاش درست نیست. وقتی زیرساخت ها درست نباشه خرج کردن و روسازی ها الکیه. در ضمن منظورم از مردمی بودن اینه که لااقل امکانات اولیه شهری مثل آب برق گاز فراهم بکنن نه اینکه به فکر ... والسلام لطفا
نقل قول کردن
0 #2 طاها 1401-12-27 19:45
بعد اینکه همه چی را داغون کردن چه اتفاق خوبی رخ میده؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر