c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-20_21-13-35.jpg

 


ترکمن سسی - فرماندهی انتظامی شهرستان آق قلا گفت: طي چند روز گذشته با اعلام گزارش‌هايي از چند مورد سرقت از باغ و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.


سرهنگ "اکبر سجادی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بیان داشت: با انجام تحقيقات مقدماتي و تخصصي مأموران پلیس آگاهی سرانجام 3 سارق که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بودند شناسايي و در مخفیگاهشان دستگير شدند.
فرمانده انتظامی آق قلا خاطر نشان کرد: در تحقيقات فنی پلیس، با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده، سارقین مذکور به چندین فقره سرقت از خانه باغ‌های شهرستان آق قلا اعتراف کردند.
سرهنگ سجادی با تأکید بر استفاده از وسایل ایمنی مناسب در حفاظت و حراست از اماکن عمومی و خصوصی از سوی شهروندان، افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 دلداده 1401-12-03 19:22
بخش عمده ای از این قبیل بزه کاری ها به بحث اشتغال و آسیب های اجتماعی ناشی از گسترش مواد مخدر برمی گردد. میولین بیشتر به فکر پیشگیری از این سرقت ها باشند تا ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر