c_300_250_16777215_10_images_3544584.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امداد رسانی به ۱۷ مصدوم سه حادثه رانندگی عصر امروز دوشنبه در سطح استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، قاسم غریب آبادی اعلام کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر گلستان بعدازظهر امروز دوشنبه به ۱۷ مصدوم سه حادثه رانندگی در سطح استان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بعدازظهر امروز برخورد دو دستگاه پراید در محور گالیکش به دوزین - نرسیده به روستای توسکا چال ، هشت نفر مصدوم برجای گذاشت که در این حادثه یک تیم امدادی دو نفره از پایگاه سه راهی گالیکش به محل حادثه اعزام شدند.
غریب آبادی اضافه کرد: دو مصدوم این حادثه با خودروی شخصی، سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم شامل یک خانم ۲۷ ساله و یک دختر ۵ ساله هم توسط هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت منتقل شدند و یک مصدوم نیز با رضایت شخصی از انتقال به بیمارستان امتناع کرد.

غریب آبادی ادامه داد: همچنین برخورد سمند با نیسان وانت در خط قدیم کردکوی به گرگان -بعد از روستای کلاه جان توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یک تیم امدادی از پایگاه النگ با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه پنج مصدوم داشت که سه مصدوم توسط اورژانس و دو مصدوم شامل آقای ۳۵ ساله به دلیل ترومای قفسه سینه و سر و آقا ۳۷ ساله به دلیل ترومای پاها و پهلو و شکم و دست راست توسط تیم هلال احمر به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شدند.

غریب آبادی افزود: در سانحه دیگر ساعت ۱۵:۳۵عصر امروز دوشنبه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور هیوچی به تاتارعلیا - بعد از روستای هیوچی اتفاق افتاد که چهار مصدوم داشت. یک تیم امدادی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه ایمر به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان اعلام کرد: یک مرد جوان ۲۴ ساله مصدوم این حادثه بدلیل ترومای سر و گردن و پای چپ توسط تیم جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس انتقال داده شد. ۳ مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.




دیدگاه‌ها  

0 #1 محمدامین 1401-12-03 21:09
شکر خدا این اتفافات تلفات جانی نداشته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر