c_300_250_16777215_10_images_10190.jpg

 

گنبدکاووس : ترکمن سسی - تیم سریک گنبدکاووس تنها نماینده گلستان در لیگ برتر زنان، در هفته اول این رقابت‌ها تیم صدیق گفتار وارنا را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد.


به گزارش ایرنا، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از امروز جمعه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس آغاز شد.
نخستین بازی تیم سریک گنبد در لیگ برتر امروز مقابل صدیق گفتار وارنا در محل سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد و تیم سریک توانست با کسب نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۱ پحریف را شکست دهد.
سرمربی تیم سریک گنبدکاووس در پایان رقابت امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صدیق گفتار در ترتیب تیم خود از بازیکنان تیم ملی نوجوانان استفاده کرد و امروز شاهد ارائه بازی خوبی از این تیم بودیم با این وجود تیم ما توانست حریف را با اقتدار شکست دهد.
نیلوفر حجتی از اعضای تیم سریک به دلیل ارائه بازی خوب قدردانی و ابراز امیدواری کرد: نتیجه بازی دوم تیمش در لیگ برتر مقابل پیکان که جمعه هفته آینده برگزار می‌شود پیروزی باشد.
وی اظهارداشت: تمرینات تیم سریک همچنان ادامه دارد تا بازیکنان با حفظ آمادگی جسمی و مهارت‌های فنی بهترین عملکرد را در نخستین حضور این تیم در لیگ برتر از خود به نمایش بگذارند.
تیم سریک گنبدکاووس از ۱۲ شهریور تمرینات خود آغاز کرد و از ۲۰ شهریور بازیکنان ملی‌پوش بزرگسالان، جوانان و نوجوانان به این تیم پیوستند و در نهایت ترکیب ۱۸ نفره تیم متشکل از هشت بازیکن گلستانی و ۱۰ بازیکن خارج از استان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسته شد.
۶ بازیکن تیم ملی در ترکیب سریک گنبدکاووس جای دارند که ۲ نفر از آنان به نام‌های "مهسا صابری و رویا فرخی" گلستانی هستند که در کنار ۶ بازیکن بومی دیگر به نام‌های "عارفه جلالی، هانیه حسینی، مائده یلمه، مریم قاضی‌راد، آیناز دانسته و سکینه قربانپور" برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 آنه محمد زاده 1401-09-09 20:53
سریک گنبدکاووس در هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، جمعه 4 آذر‌ در سالن المپیک شهر گنبد به مصاف طلوع مهر یزد رفت و با شکست سه بر صفر میهمان خود به هفتمین برد متوالی در این رقابت‌ها دست یافتند و عنوان قهرمانی نیم فصل را با 20 امتیاز از آن خود کردند. درود بر بازیکنان و کادر فنی سریک گنبدکاووس
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر