c_300_250_16777215_10_images_75302.jpg

ترکمن سسی –شهروند بندرترکمنی که بیمار سرطانی دارد گفت: امروز پنج شنبه برای پرتو درمانی به بیمارستان 5 آذر گرگان مراجعه کردیم ، ولی بدلیل خرابی دستگاه پرتو درمانی به بیمار سرطانی ما خدمات ارائه ندادند.


این شهروند بندرترکمنی در تماس با پایگاه خبری ترکمن سسی افزود: هزینه درمان بیماران سرطانی بسیار بالاست و انجام پرتو درمانی در بخش خصوصی هزینه ای حدود 500 هزار تومان دارد که برایم بسیار سنگین است و از عهده بسیاری از بیماران و همراهان آنها نیز خارج است.
به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، آمار سرطان در استان گلستان بالاست و به گفته مسئولان بهداشت و درمان استان تنها یک دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان 5 آذر گرگان وجود دارد که تنها دستگاه در بخش دولتی است و با همان یک دستگاه باید به مراجعه‌کنندگان زیادی خدمات داده شود و این دستگاه با توجه به استفاده بیش از حدی که از آن می‌شود گاهی اوقات نیاز به سرویس دارد.
بهرحال با این شرایط خدمات مناسبي به بيماران مبتلا به سرطان در سطح استان ارائه نمی شود و در کنار درد بیماری و هزینه های سنگین ، خرابی دستگاه هم دردی مضاعف برای بیماران و همراهان آنهاست.
آنچه آشکار است اینکه با توجه به حجم بیماران سرطانی در گلستان امیدواریم هر چه زودتر مسئولان بهداشت و درمان گلستان چاره اندیشی بکنند و فکری به حال بیماران سرطانی نیازمند به رادیوتراپی نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر