c_300_250_16777215_10_images_77855.jpg

 


ترکمن سسی - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با بحرانی خواندن وضعیت کرونا در این استان گفت که ظرفیت مرکز پذیرش بیماران کرونایی در شرق گلستان تکمیل شد .


به گزارش ایرنا، عبدالرضا فاضل روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر هزار و  ۹۶ تخت در اختیار بیماران کرونایی قرار دارد و با توجه به ۸۲۳ بیماری که روزانه به صورت سرپایی مداوا می‌شوند آمار ابتلا در استان به بیش از هزار و ۹۰۰ نفر رسیده که بی‌سابقه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در گنبدکاووس ۳۱۶ نفر، کلاله ۷۰ نفر، مینودشت ۷۵ نفر و علی‌آبادکتول ۱۱۹ بیمار کرونایی بستری هستند.
وی یادآور شد: همچنین از سه‌شنبه گذشته تاکنون روزانه ۲۲۳ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۲ نفر به علت ابتلا به کرونا در استان جان باختند که با توجه به روند صعودی ابتلا، این آمار در هفته جاری بیشتر خواهد شد.
استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: برخی مدیران بدتر از مردم‌ شرایط را عادی می‌پندارند و مصوبات ستاد استانی را اجرا نمی‌کنند.
هادی حق‌شناس اظهار داشت: نیروی انتظامی برای کنترل ورودی غربی استان عملکرد مورد انتظاری نداشت و از سوی دیگر برای پلمب اصناف و واحدهای متخلف دچار غفلت شدیم.
وی نیروی انتظامی را مکلف کرد خودروهایی با پلاک غیربومی را به محض ورود به هر شهرستان و خودروهای بومی گرگان را پس از ورود به ناهارخوران جریمه کند.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: افزایش صد درصدی میزان فوتی‌های کرونا در استان طی روزهای اخیر زنگ خطر بزرگی را به صدا در آورده است.
استاندار گلستان با تاکید بر پلمب یک هفته‌ای واحدهای صنفی متخلف گفت: هیچ برگه ترددی در استان صادر نخواهد شد و برگه‌های صادر شده از استان‌های دیگر برای گلستان معتبر نیست.
وی بیان کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ۲ هزار خودرو از ورودی‌های استان برگشت داده شده و هفت هزار خودرو نیز جریمه شدند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر