c_300_250_16777215_10_images_77826.jpg

 

ترکمن سسی - شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای اقدامات شبکه های تفرقه انگیز در انتشار اخبار دروغ و جعلی درباره حوادث اخیر خوزستان را محکوم کردند.

 

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن محکومیت شدید اقدامات شبکه های تفرقه انگیز در انتشار اخبار دروغ و جعلی از کشتار مردم خوزستان توسط نیروهای خدوم نظامی و امنیتی؛ تمامی مردم ولایتمدار و انقلابی این استان مرزی را به آرامش و پیروی از منویات مقام معظم رهبری دعوت نموده و خواستار پیگیری مطالبات از سوی راهکارهای قانونی شدند.


در بیانیه مزبور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
این روزها رسانه های بیگانه وجیره خوار استکبارجهانی و صهیونیست با انتشار تصاویر ساختگی و اخبار جعلی و دروغ از طریق ماهواره درصدد، تشویش اذهان عمومی در بین ملت ایران هستند و می خواهند با این اقدام امنیت این کشور را زیر سوال ببرند و ایران اسلامی را به کشوری همچون سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق تبدیل کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود را که همانا از بین بردن قرآن و اسلام و برپانمودن حکومت استبدادی می باشد، عملی سازند.

جوانان غیور و ملت فهمیده و برادران و خواهران ما در خوزستان اگر هم مشکلی داشته باشند، باید از طریق قانونی پیگیری نمایند و تخریب و از بین بردن اموال بیت المال و دولتی غیر قانونی است و افرادی که چنین اقداماتی را انجام می دهند و فریب دشمن را می خورند، بدانند که امنیت خط قرمز ملت ایران است.

امروز همه قبول دارند که امنیت در این کشور به واسطه این انقلاب حرف اول را در جهان می زند، اما دشمن توان و چشم دیدن این انقلاب را ندارد و به همین خاطر هر از گاهی با نقشه‌های شوم و نافرجام خود درصدد آسیب رساندن به این انقلاب هستند و امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق شبکه های ماهواره ای(بی بی سی، ایران اینترنشنال، کلمه، رادیو فردا و...) که از طریق آمریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی کشورهای عربی ساپورت مالی می شوند؛ منتظر چنین حوادثی هستند تا با بزرگنمایی و دروغ پراکنی شرایط را ملتهب نشان دهند.
 باید به این مهم توجه داشته باشیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچگونه دشمنی با مردمش ندارد و دلسوز آنهاست و افراد بیگانه در خارج از کشور و جیره خواران مستکبرین باید بدانند با این ترفندها و  اقدامات نمی توانند در وحدت شیعه و سنی ایران خللی ایجاد کنند. به حمد خداوند متعال این انقلاب زیر سایه لطف خدا و رهبری فرزانه و نیروهای جان برکف همیشه مقاوم و پابرجا در مقابل تمامی توطئه ها ایستاده و خواهد ایستاد.

من الله توفیق
 
شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی

31تیرماه1400

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر